Imorgen skal damerne i hus 28 til Amager og løbe/ gå 5 km og 3,5 km. Vi har alle trænet og på billedet er det Mette, som træner i skoven. Imorgen får Mette følgeskab af Camilla, Astrid, Nanna, Michelle, Carina og Annette.
JOIN US her på pso borger eller kom ud på Amager og hep på os. Vi skal løbe/gå mellem klokken 18.00 og 20.00.